Стрічка новин

    Вчора, 20:39

    У відомому Запорізькому комплексі для відпочинку було знайдено отруєних кошенят, поліція відкрила провадження (фото)

    Вчора, 20:35

    Британія, Італія і Японія погодили розробку новітнього бойового літака

    Вчора, 20:09

    Жданов назвав причину, яка може змусити окупантів залишити Донецьк

    Вчора, 19:56

    Прем'єр Індії раптово скасував зустріч із Путіним через війну в Україні, - Bloomberg

    Вчора, 19:46

    Це росія, дитинко: у мережі показали, як рашисти наживаються на мелітопольцях

    Вчора, 19:40

    Минулої доби окупанти обстріляли територію Запорізької області зі ствольної артилерії та реактивних систем залпового вогню (фото)

    Вчора, 19:34

    Вже 19 країн світу визнали Голодомор геноцидом українців

    Вчора, 19:14

    Окуповану Кирилівку спіткала нова напасть (фото)

    Вчора, 19:06

    Чергова істерика Лукашенка. Білоруський диктатор образився на заяву Меркель

    Вчора, 18:50

    Зрадили присязі та перешли на бік ворога. Ще два екс-правоохоронці отримали підозри

    Вчора, 18:42

    Як таргани на світ - рашисти розповіли, що роблять у Мелітополі без страху

    Вчора, 18:40

    рашисти посилили репресії проти працівників Запорізької АЕС

    Вчора, 18:36

    Росія мала раніше розпочати війну проти України, - Путін

    Вчора, 18:13

    Україна дуже скоро отримає Patriot, Abrams і Leopard: Подоляк зробив заяву

    Вчора, 18:08

    Окупанти влаштували величезний затор від Маріуполя до Мелітополя – вивозять награбоване (відео)

    Вчора, 17:49

    Хочуть підвищити демографію. Окупанти і далі депортують українців в РФ

    Вчора, 17:35

    З'явилися моторошні фото із загиблим у шахті ліфта у Запоріжжі - встановлюють особу

    Вчора, 17:33

    Інфляція в Україні сповільнилася: що подорожчало за останній місяць

    Вчора, 17:33

    Російські окупанти у Мелітополі перейшли на українські продукти

    Вчора, 17:15

    Стало відомо, коли Україна повернеться до планових графіків відключення світла

    Вчора, 16:51

    Радість яка - рашисти в Мелітополі відкривають інтернет-магазин

    Вчора, 16:50

    В Росії соратник Навального отримав 9 років в'язниці за правду про війну

    Вчора, 16:32

    У Бердянську ЗСУ завдали потужного удару - окупанти підраховують втрати

    Вчора, 16:07

    Хто реєструє та краде бізнес у Мелітополі та на інших окупованих росіянами територіях

    Вчора, 15:32

    Через Мелітополь знову везуть "зуби дракона"
    Всі новини

    Реклама у нас

    Якщо Ви помітили помилку, виділіть необхідний текст і натисніть Ctrl+Enter, щоб повідомити про це редакцію.

    Підпишіться на нас: Facebook Instagram Telegram Google Новини

      Коментарі

      Всього коментарів:

      42

      Ваш e-mail не буде опубліковано.

      * Обов'язково ознайомтесь з Правилами коментування

      Опублікувати
      user avatar Гость

      26 сентября 2022, 06:47

      Правильно! Уехало не половина , а 65% жителей. Выехала практически вся молодёжь, которая не захотела жить в варваров стране. Если убрать всех военных, их семьи и понаехавших бомжей и алкашей, то город будет практически пустой!

      user avatar Гость

      26 сентября 2022, 02:04

      Все это, наверное, большая спецоперация.

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 21:06

      Для афины21.55, ты что серьёзно , а как же кантимировская дивизия , что позорно разбита и бежала из под киева)) и добили её под Харьковом))) А ваши полупьяные мобики , это очередное удобрение в украинской земле с ржавыми автоматами))) Посмотри дура на экепировку Кракена. Ваши уёбки в кссках 1941г ))) ору , не могу. соловьева насмотрелась))) так его тоже первого сольют как и кадырова вместе с плешивым бункерным дедом.)))

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 20:48

      А шо такое афина??? Шо с ебалом??? Правда матка глазки колет??? ))) Мы Украинцы ,и жить будем в Украине , а вы на рососии))) может будете, а может быть и нет)))

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 20:30

      Для девочки афины))) , я тебе отвечаю, нет конечно не бескорыстно..., но!!! Вас руцьких блядей сюда не кто не звал!!! Хорошо ли , плохо ли мы тут жили, это вас не касается!!! Что нас не устраивает мы и без вас уберём, а вы как были ущербными барснами , так ими и сдохните , но сдыхайте в своей рососсии!!! И на фюрера на своего молитесь сколько угодно, но без Украинцев!!!!!!!!

      user avatar Афина,лугандонка

      25 сентября 2022, 20:26

      Извините меня пожалуйста,украинцы,я была неправа!Путин-хуйло и ублюдок плешивый!Все у Вас в Украине будет хорошо!Выгоните орков и все будет ок!

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 20:13

      Для 21.06 объясняю, куча , это руцького говна которое припёрлось на нашу землю , а царица ,это гоблин афина, лугончанка и прочее руцькое отродие, царица ещё в кремле сидит и сцыться в штанишки))) ибо пиздец ему)))

      user avatar Смерть русакам

      25 сентября 2022, 20:08

      С Фаиной все понятно ) рожа фсбшная ) вы наверное дибилы не понимаете, как наши люди могут вас ебашить,когда весь город вами кишит. Все просто,вас ублюдков ненавидят так,что даже страх подвалов ваших не останавливает настоящих патриотов, помогать вас ебашить. А для того кто видет тут долобоебов, пиздуй в расию и смотри скабееву. Чмо руснявое.

      user avatar Афина ты чучело клоунское

      25 сентября 2022, 20:08

      Дырявое существо , кто ты членосoос или реальная баба с мозгом как у курицы!? Иди наххhуй, Мелитополь - Украина!

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 20:06

      А пречём тут кучя и царица))))????

      user avatar Афина

      25 сентября 2022, 20:05

      Я ранее писала, что папа меня три раза в детстве уронил об асфальт , мама его ругала матом, как это в рососсии , бухие они были в хлам с утра , как все же жили))) . Ну видать по пьяни меня и зачали))). Я не виновата ,что я такая дура ущербная, это россиськие гены)))

      user avatar настоящей Афине

      25 сентября 2022, 19:49

      позывной? ты за кого себя выдаешь? сидишь тухлая пиzда на диване в Мелитополе и бздишь тупую хўйню в комментариях. Сепарское ты @#@@# тупое.

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 19:45

      смотрю комменты и скажу - одни долбоёбы

      user avatar россияне тут навсегда (но есть нюанс)

      25 сентября 2022, 19:44

      навсегда мертвыми в земле

      user avatar Смерть русакам

      25 сентября 2022, 19:37

      Уважаемый) у вас есть прекрасная возможность съебать туда откуда вы вылезли, в вашу сраную расию. И никто вас убивать не будет, потому что вы #&*[email protected] никому не нужны,ДИБИЛЫ. А в противном случае, только так и никак иначе. Кратко для тупорылой афины, как же ты тупая не поймёшь,что вашего тут ничего нет и не будет.вы тут временные оккупанты, так что если кто что и жжёт то это чтоб вам ублюдкам украсть нечего было.ДИБИЛЫ запаянные у вас че дураков семей нет, валите @*#*# отсюда в свою помойку и молитесь на вашего вождя)

      user avatar Афина

      25 сентября 2022, 19:18

      Мелітополь - Україна! Смерть рашистським окупантам!

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 19:15

      Шановни, вы тут скакали, шо для вас праздник -- когда кого-то взрывают? Вот Боженька вам праздник и послал. Отныне будете получать обратно все, шо людям делаете.

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 19:12

      Опять гавкает дерьмо прорссийское. Заткнись уже, мразь. Пойдешь следом за автомобилем. Покупай билет на концерт Кобзона, тварь

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 19:00

      Та не , это Арсена Аблаева решалу дыровского зажарили.

      user avatar Гость

      25 сентября 2022, 18:56

      Туча царину взорвал через Афину.

      user avatar Мелик

      25 сентября 2022, 18:38

      Если калоборант-это зайебись.. Если предатель-в двойне зайебись... А простых грешних не взрывают... Слава Украине!!!

      user avatar Гости

      25 сентября 2022, 18:36

      А сей автомобиль,и кто пострадал?

      РІА Мелітополь правова інформація

      Використання матеріалів ria-m.tv, будь-якого типу, дозволяється за умови активного індексованого посилання на ria-m.tv. Гіперпосилання має бути розміщене виключно у першому або другому абзаці тексту. Матеріали надруковані в рубриці "Бізнес ідеї", "Політикум" та під знаком * мають іміджевий, благодійний характер або надруковані на правах реклами. Відповідальність за такі матеріали редакція несе. © 2013-2022 Всі права захищено.